אודות

אג׳לו ניסים גניש, משרד עורכי דין ונוטריון עוסק בכל תחומי המשפט האזרחי ומעניק מגוון רחב של שירותים משפטיים, לרבות, דיני נזיקין, עריכת כל סוגי החוזים וצוואות, הגשת תביעות כספיות, דיני תעבורה, דיני עבודה, דיני משפחה, דיני הוצאה לפועל ועניינים מסוימים במשפט המינהלי.  לאור זאת, אני מציעים יתרון של שירות ברמה גבוהה ושקט תעשייתי ללקוח. אנו מציעים ללקוחותינו שירות מלא, מהיר ומקצועי ומלווים אותם בנאמנות ובנחישות לאורך כל הדרך.

צור קשר

תחומי התמחות

עורך דין תעבורה בת ים - ייצוג בעבירות תנועה חמורות (וקלות)

כשאתם מחפשים עורך דין תעבורה בבת ים אתם מחפשים קודם כל עורך דין שמתמחה בתחום של דיני תעבורה, אשר מכיר את הנושאים השונים הקשורים בתחום על בורים, ואשר יספק לכם את השירות המשפטי הטוב ביותר וימקסם את הסיכויים שלכם להשיג תוצאות טובות מול הרשויות.

משרד עורכי הדין אנג'לו ניסים גניש מתמחה בתחום של דיני תעבורה, ובמהלך שנות פעילותו סיפק שירותי ייעוץ וייצוג משפטי ללקוחות רבים בתחום. לכן, כשאתם מחפשים עורך דין תעבורה בבת ים ואתם בוחרים במשרדנו, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירות מקצועי ומדויק, הכולל ליווי משפטי צמוד לאורך כל הדרך.

עורך דין אנגלו גניש ניסיון עשיר בתחום דיני תעבורה

שירותי המשרד בתחום דיני תעבורה:

תאונות דרכים 


בכל מקרה של תאונת דרכים רשאים המעורבים בה להיוועץ בעורך דין ובמידת הצורך להיעזר בשירותיו לטובת מתן ייעוץ משפטי וייצוג בבית המשפט. ישנם מקרים רבים בהם ניתן להוכיח כי למרות שלמראית עין חלה אשמת התאונה על פלוני, ישנה אפשרות לסתור את הראיות (לכאורה) האלה, ולהציג מצב אפשרי אחר.

 

נהיגה בשכרות

 

נהיגה בשכרות היא אחת מעבירות התנועה אשר בגינה ניתנים הרבה מאוד קנסות ודו"חות. למרות זאת, לעתים קרובות ניתן להוכיח כי בדיקת השכרות נעשתה שלא על פי ההנחיות ו/או באמצעות מכשירים תקולים, ולכן, אם אתם מתגוררים בבת ים והסביבה וקיבלתם קנס ונקודות בגין נהיגה בשכרות (לכאורה) – חשוב מאוד שתפנו אל עורך דין תעבורה בבת ים ותקבלו ממנו ייעוץ משפטי מדויק.

 

הפחתה או ביטול של נקודות

 

כאשר מקבלים דו"ח בגין עבירת תעבורה, הוא הרבה פעמים מלווה בנקודות. אם מגיעים לרף מסוים (כיום הרף עומד על 12 נקודות), מחויבים לעבור קורס נהיגה מונעת בסיסי, אם מגיעים לרף של 24 נקודות מחויבים בקורס נהיגה ייעודי ואם מגיעים ל-36 נקודות ומעלה – כבר מדובר בשלילת רישיון לשלושה חודשים.

נהג שצובר 36 נקודות מעבר ל-36 שכבר צבר, מקבל שלילת רישיון למשך תשעה חודשים, צריך לעבור מבחנים תיאורטיים ומעשיים וגם מבדקים במרב"ד. אם נצברו לחובתכם נקודות בגין עבירות תנועה ותעבורה, חשוב שתדעו שלעתים ניתן להפחית את הנקודות וא לבטל אותן לחלוטין, ולכן חשוב מאוד להיוועץ בעורך דין. אם העיר בת ים היא אזור מגוריכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל שירותי עורך דין תעבורה בבת ים בסטנדרטים מאוד גבוהים.

בנוסף לתחומים אלה משרדנו עוסק בתחומים נוספים הקשורים בדיני תעבורה, לרבות נזקים שנגרמו לרכב, דו"חות תעבורה משוטר ומתן ייעוץ וסיוע משפטיים לאחר תאונת דרכים.

עורך דין תעבורה בבת ים – ניסיון שעושה את ההבדל

הניסיון רב השנים שיש למשרד עורכי הדין אנג'לו ניסים גניש בתחום דיני התעבורה מקנה לנו את היכולת לספק לכל לקוח ליווי משפטי צמוד בכל הקשור לתחום. אנחנו שמים דגש על מתן שירותי עורך דין תעבורה בבת ים המתבססים על הקשבה ועל אמון, ועל כך לקוחותינו יכולים להעיד.

לקבלת מידע נוסף אודות השירותים המשפטיים שאנחנו מספקים בתחום דיני התעבורה
צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

Call Now Button דילוג לתוכן